sobota, 7 marca 2015

Liebster Award- niespodzianka!

 „Liebster Award to nagroda przyznawana za „dobrze wykonaną robotę”. Kierowana jest głównie do blogów mało znanych, by pomóc w ich rozpowszechnieniu. Odbierając nagrodę odpowiadasz na 11 pytań od osoby, która Cię nominowała. Następnie zadajesz 11 pytań i nominujesz 11 blogów. Piszesz to wszystko na swoim blogu, oraz informujesz jedenastu szczęśliwców wybranych przez Ciebie.”

Nie spodziewałam się nominacji. Jestem mega szczęśliwa, że ktoś docenił moją pracę i chętnie odpowiem na pytania, zadane przez Kailę ( http://wysypisko-marzen.blogspot.com/ ):


1. Czy były książki które wniosły coś do twojego życia? Jeżeli tak to wymień pięć i napisz co to było.

Jestem humanistką i czytam naprawdę bardzo dużo książek.

1) "Kamienie na szaniec"
Lektura z gimnazjum, którą bardzo dobrze mi się czytało. Dowiedziałam się wiele o Powstaniu Warszawskim i poczynaniach AK.
Zrozumiałam, jak bardzo ważna jest ojczyzna i ludzkie życie, które powinno się doceniać i czerpać z niego jak najwięcej.

2) "Opium w rosole"
Następna lektura szkolna. Pokazała mi, jak bardzo dzieci przeżywają brak zainteresowania od strony rodziców i jak szukają miłości w obcych ludziach. Ukazane też tam było, że  nie wszyscy ludzie  są obojętni na cudze problemy, a także dowiedziałam się co nie co o latach '70.

Najczęściej mam tak, że zapominam tytuły fajnych książek, więc wymieniłam tylko dwa, które pierwsze przyszły mi do głowy :)
2. Skąd pomysł na typowany bloga?

Już wcześniej miałam bloga. Cieszył się popularnością, lecz niestety stronka pożegnała się i bloga straciłam.
Miałam roczną przerwę i w styczniu postanowiłam spróbować swoich sił w wierszach itp.
Wiedziałam, że dobrze pisze, ponieważ moja polonistka z gimnazjum zawsze chwaliła moje prace :)

 
3. Czego nie lubisz w płci przeciwnej?

Spóźnialstwa, chamstwa, niezdecydowania, wulgarnych zachowań.

 
4. Ulubiony kolor?

Zieleń- kolor nadziei <3

 
5. Jakie są dwie cechy które najbardziej w ludziach cenisz i dwie których nienawidzisz?

Cenię przyjacielskość i to, że chcą mi się zwierzać, co jest dla mnie znakiem, że naprawdę mnie lubią.
Nienawidzę dwulicowości i chamstwa bez powodu.


6.  Jak odniesiesz się do przemocy? Pod różnymi aspektami – przemoc w rodzinie, w szkole, pracy, środowisku.

Przemoc jest zła. Nie powinno bić się dzieci, nawet jeśli zasłużyły (są bardzo niegrzeczne). Żadne dziecko nie zasługuje na klapsa. Od czego są szlabany i kary?

Przemoc w szkole, ciężki temat. Niestety z roku na rok dzieci są coraz bardziej agresywne. Dyrekcja, nauczyciele, pedagog powinni reagować jak najszybciej, a nie stać w miejscu i udawać, że nic się nie dzieje.

Przemoc w pracy, podobna sytuacja do powyższej. Nie powinno się kryć z tym problemem, nawet jak się boisz tej osoby, bo Cię zwolni lub już nie będziesz mógł funkcjonować w tym mieście.
Nie daj się i pokaż, że nie tolerujesz takiego traktowania.

 
7. Ukochana piosenka i dlaczego?
https://www.youtube.com/watch?v=kLvqIe29Az4

Mam wiele ulubionych piosenek, lecz ta działa na mnie uspokajająco.
Zawsze jej słucham, gdy jest mi smutno, dostałam złą ocenę czy jestem na kogoś zła itp.
On może nie ma jakiegoś najpiękniejszego głosu, ale działa na mnie kojąco. Jego głos kojarzy mi się z miłością, oddaniem, wsparciem, prawdziwą miłością, którą jeszcze nie spotkałam, a te uczucia  dla mnie są najważniejsze.

 
8. Dziesięć najlepszych filmów jakie oglądałaś/eś?

Ciężki orzech do zgryzienia :)

1.
Wspaniałe tu i teraz
2.The last song- ostatnia piosenka
3.
Czego pragnie dziewczyna
    4.Wybacz ale będę Ci mówiła skarbie (druga część Wybacz ale chcę się z Tobą ożenić)
     5. Schokolade
6. Ósmoklasiści nie płaczą
7. Klik i robisz co chcesz
8. Legalne blondynki
9. Gwiazd naszych wina
10.
Jak urodzić i nie zwariować

9. Czy istnieje jakieś szczególnie ważna dla Ciebie miejsce? Jeżeli tak to z czym się ono wiąże?
 Myślę, że dróżka, która jest skrótem gdy wracałam ze szkoły. Tyle lat tamtędy chodziłam, tyle kroków postawiłam, tyle wspomnień zostawiłam na tamtej ziemi. Jest to magiczne miejsce, oaza spokoju. 
10. Kto jest twoim idolem/bohaterem?
Kiedyś bawiłam się w idoli, bohaterów typu Hannah Montana, One direction itp.

Moim bohaterem na chwilę obecną jest Kamil Stoch.
On nigdy się poddaje i walczy do końca. Dużo trenuje i osiąga sukcesy na skalę światową :)
11. Czy pamiętasz jakiś sen który zrobił na tobie wielkie wrażenie? Opowiedz.
Tak, mam wiele takich snów.
Jeden, kiedy byłam w Zakopanem na ferie w 2013 roku, przyśnił mi się mój obiekt westchnień.
Miał mieć operacje na oczy i nie wiadomo czy to przeżyje.
Obudziłam się z płaczem, do tej pory gdy sobie o nim przypominam, ciarki mnie przechodzą.

Moje pytanka :)
1. Jakie są twoje pasje- kiedy zaczęłaś się tym interesować i kto lub co Cię do tego skłoniło? Jak je rozwijasz?
2. Podaj 5 książek wartych przeczytania- o różnej tematyce. Opisz je krótko, dlaczego warto po nie sięgnąć.
3. Jakie są twoje złe przyzwyczajenia? Walczysz z nimi czy po prostu nic z tego sobie nie robisz?
4. Co sądzisz o homoseksualistach? Tolerujesz ich, jak zachowujesz się w ich towarzystwie?
5. Co chciałabyś robić w przyszłości? Dlaczego?
6. Jakie piosenki polecasz do słuchania? Napisz 10 z różnego rodzaju muzyki.
7. Jak spędzasz swój  czas wolny?
8. Lubisz podróżować? Byłaś kiedyś w jakimś państwie? Opisz swoje przeżycia z podróży :)
9. Co skłoniło Cię do założenia tego bloga?
10. Lubisz bywać wśród dużej grupy ludzi czy mniejszym gronie?
11. Co Cię zachwyca?

Moje nominacje to:
1.http://letzbefit.blogspot.com/
2.http://happytilldie-fanfiction.blogspot.com/
3.http://sie-nie-zdarza.blogspot.com/
Niestety nie czytam za dużo blogów, nie mam na to czasu, ale nadrobię i zacznę czytać więcej :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz