czwartek, 11 maja 2017

Powracam? Dlaczego mnie nie było?

Hej, hej!
Jest tu kto?
Wiem, wiem, jak patrzę na datę ostatniego postu to dłuuuuuuuuuugo mnie nie było.
Wstyd mi bardzo z tego powodu, ale wiem, że nawet moje poniższe tłumaczenia nie usprawiedliwią mojej nieobecności.


A więc... moim pierwszym powodem i najważniejszym, była sytuacja życiowa, w jakiej się teraz znalazłam. Przygotowania do matury, stres, nauka, nauka, nauka i w końcu matura. Został mi jeszcze jeden egzamin ustny i jestem wolna!! :)
Drugim powodem było brak weny... Niestety, najczęściej na okres jesienno-zimowy cierpię na brak weny twórczej, ale na przyjście wiosny przychodzi mi masę pomysłów, a czasem same przychodzą mi w niespodziewanych momentach do głowy! :)
Czy jest trzeci? Hmmm, tak. Brak chęci i jakiekolwiek motywacji, czasem nawet wyrzuty sumienia, że będę robić coś, co nie powinnam- czyli pisać, zamiast się uczyć. SŁABA wymówka, no nie?

Jeśli chodzi o tłumaczenia winnego, to już chyba koniec. Teraz kilka spraw organizacyjnych!
1. Cykl "Życie to kreowanie siebie" jak najbardziej będzie kontyuowany. Nie wiem, dokładnie, kiedy pojawi się część o liceum, ale wiem, że będzie podzielona na kilka części.
2. Kiedy coś nowego pojawi się na blogu?
Planuję coś wstawić na 18 maja, kiedy już będę po ustnym angielskim, który mam 17. Możliwe, że to będzie wiersz.
3. Co jeszcze z nowości?
Hmmm... mam zamiar stworzyć cykl porad- związanych ze wszystkim, co mi przyjdzie na myśl. Tematyka najczęściej psychologiczna, bo trochę się tym interesuje ;)
Będzie oczywiście dużo wierszy, a opowiadania... na pewno nie tak ckliwe, jak poprzednie, raczej mam inny pomysł.

No to na tyle. Czekajcie na 18 maja, a na pewno się pojawię! :)
Pozdrawiam,
Asia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz