piątek, 9 stycznia 2015

Nowy wygląd- nowy początek

                                                                Witajcie!
Niektórzy pamiętają, inni nie, że wstawiałam tu wcześniej moje opowiadanie o wampirach "Ciemność" i "Jasność". Niestety- opowiadanie nie cieszyło się sławą- wnioskuję to z braku komentarzy, nawet tych obraźliwych, choć przyznam szczerze, że wolałam te, a nie ich brak.
Nowy Rok- nowe postanowienia.
Dlaczego dmuchawiec w tle?
Myślę, że on odzwierciedla moją duszę. Jest delikatny, wrażliwy i... piękny.
Dlaczego akurat "Pisane inspiracją"?
Inspiracja- natchnienie, zapał twórczy. Moją inspiracją są sytuacje z życia codzinnego, z telewizji, książki. Jednak najczęściej zdarza mi się właśnie natchnienie- to co przyjdzie mi do głowy, zostaje przelane na papier.
Postanawiam, że mój blog będzie teraz inaczej wyglądał. Nie będzie już tego opowiadania, co wspomniałam wcześniej, a blog będzie przypominał formę pamiętnika- będą tu różne wiersze, przemyślenia, krótkie opowiadania.
Mam nadzieję, że podoba się Wam pomysł i będziecie czytać mojego bloga.
SERDECZNIE ZAPRASZAM!
Czekam na wasze komentarze,
Autorka
P.S. Jeśli chodzi o systematyczność wstawiania postów, postaram się wstawiać 2/3 posty w ciągu tygodnia- zależy to od moich możliwości, ponieważ jestem w 1 klasie liceum :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz